THEY ARE FUCKING GORGEOUS!<3

Christopher Rahlenfeldt & Alexandra "Kissie" Nilsson
mina favoriter, kan absolut inte bytas ut...

Ja men jag har en sak att erkänna, ja börjar faktiskt kunna acceptera Paow och Amir nu. Inte för att Paow o Kissie klarar av varandra utan för att ja tkr att hon har växt upp en aning mer nu. & Amirs blogg börjar faktiskt bli mer intressant. Men favoriterna är ju sjäääääälvklart Christopher Rahlenfeldt och Kissie.

Jag har aldrig läst några finare bloggar, Rahlenfeldt, aso har man sätt ngn snyggare förut elr? Visst han är bisexuell men gud om han skulle vara här i nrkp, ja skulle leta eftern. Han är sjukt snygg, & ja kan fan inte vara den enda som tkr de. & han är så jordnära han bloggar om sitt liv, o sina tankar kring saker + om sin shopping. & ja älskar hans stil. Han är liten blandning av fjortisboy & brat. Älskart, keep on going hotie! <3

Här har ni då massa bilder på hetingen himself!<3

 




KISSIE MJAOUW!

Sen har vi då min största favorit Kissie, hennes plats är fast, den kan ingen ta! Jag älskar hennes blogg o hennes sätt att blogga på, hennes uttryck o hur hon beter sig. Ja är nog den enda, men hon är så otroligt grym! Att hon kan spela en sån roll, och att hon faktiskt låter den påvärka hennes riktiga privat liv, jag bara älskar henne o vill gå i hennes fotspår, men kankse som en mildare kissie isåfall. Älska kissie i alla evigheters evighet.



/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0