gästbloggning: Christoffer Nils Dahl. 940127 - Alla hjärtans dag -10. Flygplan typ? eller kanske helt enkelt helt en hexacopter? Ja, nu vet jag vad du tänker - Varför skriver han såhär lång rubrik? Svaret är att jag inte har något budskap alls.

Jag vill inleda med att säga att Twilight är den sämsta filmen jag någonsin sett och att Robert Pattinson set ut som ett spöke i den filmen. Konstigt nog kvävs han inte av allt puder han har i ansiktet. Det är en film där ingen ler, utom en gång i slutet då de gör en plågsamt dålig ursäkt för försök till leende. Jag har inte sett New Moon ännu, men jag förväntar mig en total katastrof. Jag tyckte iallafall om en scen i ettan; när vampyrerna slåss. Det är det enda som egentligen händer i filmen.

Därefter vill jag säga att jag tycker lite synd om Hans, eftersom Therese är så elak mot honom hela tiden.
(Hans heter inte Hans i verkligheten, hsn vill inte nämnas vid namn, då han befarar att bli slagen av henne. En ledtråd är att han sitter fången i hennes rum och tvingas skriva helt ointressanta texter om ingenting)

Kommentarer
Anonym / 2010-02-14 @ 21:22:23

Väldigt välskrivet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0