Kissie - Alexandra = Två olika personer!

anledningen till att jag skriver det här är för att jag är trött på att läsa, se och höra hur folk snackar skit om henne och hennes blogg. hur folk undrar hur man kan se upp till henne? hur folk undrar att man ens kan "slösa" energi på henne.

Men då har jag en sak att säga, HUR kan man slösa energi på ngn genom att sitta och skriva skit om henne? Bilda FB klubbar, duskutera och ens sitta och bli arg på henne när man läser hennes blogg?

Fb klubb
Hur kan man vara så respektlös att lägga upp bilder och bilda en klubb om hur ful hon är utan smink? Hur jävla omoget är inte det? Herregud hon är naturlig! Om ni tycker att hon ser ut som ett skabb utan smink, då ska ni bara se mig. Att folk ens orkar, att ni ens orkar med er själva! jag hatar sånt här, Hur fan ska en tjej kunna känna sig fin och normalt överhuvudtaget utan smink när det alltid kommer att finnas idioter som skriver och lägger upp bilder på det? Hur ska vi tjejer förstå att vi är fina som vi är, dvs naturliga om folk alltid kommer att kommentera oss? Och ni säger "omg ush hon har en finne?" MEN HERREGUD driver ni med mig, ja har inte ba en finne ja har fler. Och de handlar och har en del med uppväxten att göra. Lägg ner vafan.

Photoshop
Ja varför finns photoshop? Jo för att man ska kunna redigera bilder, så sluta klaga på om hon nu skulle råka redigera en bild då och då. det har jag också gjort. Det spelar väl ingen roll? Det är väl ingenting hon döljer, hon får bara fram en finare sida av sig själv som hon trivs med. Lägg ner! De är väl bara emos, fetton och mobbade som sitter och kommenterar sånt där skit endå, för en normal människa skulle väl aldrig göra det. Ja menar är ni avundsjuka elr något? Photoshop finns för er också. Och de som skriver sånt här skit tror jag är så jävla osäkra på insidan för en säker och självständig person skulle aldrig ens kunna tänka tanken på att skriva elr säga så om en annan person, så tyvärr fuckers det handlar helt enkelt om avundsjuka.

Brösten
Nej, hon fick de inte gratis det har hon ju visar för oss 2ggr med kvitton och allt, och om hon nu skulle få de gratis varför skulle hon då hålla det undan? Skulle det spela någon roll? Gratis är bra. Och hon behöver inte vara en hora, slampa, äcklig, fitta och allt som skrivs bara för hon har opererat brösten. Hon trivs väl helt enkelt med det. Samma som jag, jag skulle gärna vilja ha större bröst!

Läpparna
Samma som innan, hon trivs i det så leave it!

Atityden
Det var ju genom den hon slog igenom, utan den hade ni aldrig börjat läsa hennes blogg. Det är ju liksom det man blir så glad av att läsa är när honberättar om alla er fitterfittor som sitter och tjurar över hennes atityd. Jag älskar den! Tänk att tjejen vågar sitta och skriva saker ingen annan gör, kommentera och säga exakt allting hon tänker och tycker. Vem fan vågar de egentligen? Tänk vilket jävla självförtroende och mod hon har. Jag ser upp till henne som fan.

Varför tycker jag om henne?
Jo för hon skiter exakt i vad alla tycker och tänker om henne, hon kör sitt race och tjänar feta pengar på det. Hon gör vad hon vill och skiter i allt och alla. Hon står för den hon är! och anledningen till att jag tar upp de är för att jag somsagt är så jävla trött på allt tjat om vad jag ska ta upp som är så bra med henne. Jag bryr mig inte ett skit om hur folk tkr och tänker om detta. Jag älskar kissie och alexandra och nej jag är inte någon jävla stalker elr tror att jag känner henne utan ja vet ba de jag läser om henne varje dag.

/ tessaanringdahl
Kommentarer
Anonym / 2010-02-22 @ 22:51:48

Jag tycker att det är jävligt dåligt eftersom hon tror att hon är bättre än alla andra för hennes blogg har lyckats. Hon skiter inte i allt och alla, men ser ju ändå ner på dom som kommenterar elakt. Bryr hon sig egentligen nåt om sina läsare, nej om alla skulle dö men hon ändå skulle få ett klick från dom varje dag skulle hon inte bry sig, hon är ju bättre eftersom det är ni som läser hennes blogg, och hon bryr sig inte ett skit om er. Hon bryr sig bara om sig själv och pengar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0