Ny vecka, nya tag, SPORTLOV!

på sista tiden har jag ju då inte mått så bra alls, jag har verkligen vart nere. Jag tror de här har varit min näst jobbigaste period i hela mitt liv. Jag har iallafall känt att det är ingenting som funkar. Men nu är det ändring på det!

Det gamla:
Det kommer vara borta ur mitt liv, jag ska gå vidare och lämna det åt sidan. Ska försöka att låta all skit bara försvinna från mig. Det är nya tag som gäller nu, allt gammalt ska ja skippa att tänka på.

Det nya:
Det är framtiden som gäller nu, ja ska ta allt som de kommer och sedan för att det ska bli bättre ska ja skita i de gamla och göra de nya bättre och ängna mig åt det. Det finns ju liksom ingenting jag kan göra med det som är försent därför är det bättre att göra det kommande bättre, och på så sätt kmr jag att bli bättre och må bättre!

det känns bra att kunna säga att jag mår bra nu! <3

/ tessaanringdahl



gammal lycklig bild!

Kommentarer
DDAHL! / 2010-02-22 @ 13:04:31

fin bild!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0