sometimes it hurts.

magen värker, älskling mår dåligt, huvudet värker, pluggpluggplugg, o sjuuuuuuuuuuuuukt vad jag längtar till 19februari, då lämnar jag er igen och återgår till gransnäs, de gillas! :D

så nu till att berätta lite om gränsnäs, gransnäs är en kristen gård, med kristna hus, kristet vatten, kristna ledare, och ja ni förstår haha. Men det roliga är att alla har så anka (jävla) mycket fördommar mot kyrkan och våra läger, NEJ vi sitter inte och ber, NEJ vi sitter inte och läser bibeln, NEJ vi sitter inte på föreläsningar om gud dygnen runt, NEJNEJNEJ! Vi träffas, äter, flörtar (dock så står jag ej för det!), bastar, leker, skrattar, pratar, och får nya vänner. Det är helt underbart så kul det är!

Men den 19-21 är jag borta igen, YES! :) läääängtar hoppas på att grabbsen ska dit bara, de måste dom ju! Ja jag tänkte berätta dårå att när vi var i gransnäs så träffar vi först en kille vid namn Theodor som vi snacka med o så sen träffa vi hans kompisar Christoffer, Martin, Olle, Erik och massa riktigt kul! Så sen blev det automatiskt bara att de var vi.

Men jag fick då lite närmre kontakt med christoffer där mot slutet, verkligen en jätte snäll person, & NEJ DET ÄR INGENTING I KÄRLEKSSTILEN. Jag älskar min Christoffer Dahl mer än ngt annat. Så nej jag skulle inte kunna göra ngt sånt.





/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0