studdy time

käääära läsare. <3

nu har jag kommit hem från skolan är laddad inför en pluggkväll, lär hålla till kl 21 då jag alltid ner CSI , älskart! Men iallafall snart är det dags för mammas goda falukorv i ugn med ris!, älskart! Mkt älska idag, :) köpte även en rolig sak idag, elr rolig o rolig? mer snäll. :D haha de får ni väl veta mer om en annan dag, om ja kmr ihåg.

imorn blir det en ide & tessan dag, de har jag längtat efter.. SOM FAN! Vi ska äta spicy hot, looooooooooove och göra stora chockladbollar. suktade? Hoppas de!

men nu är de dags för att förbereda sig för min stora uppsats imorn som ska skrivas i skolan, massmedia. Ja så om ni har några kommentarer om massmedia så dela gärna med er så kan ja väl se om ja kanske kan skriva ngt smart av era smarta ord, :)




de är ej mammas falukorv för mammas är mkt godare och ser mkt godare ut och så ska potatismoset bort! DE SKA VA RIS! ;)

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0