Svar på tal:

nej men ojojoj,, hahaha nu har en sån där typisk bitterfitta kommenterat om mitt senaste inlägg. ja bara väntade på det här. Haha ja och nu ska jag då försvara henne eftersom de va så ja började det här.

 Från anonym:

Jag tycker att det är jävligt dåligt eftersom hon tror att hon är bättre än alla andra för hennes blogg har lyckats. Hon skiter inte i allt och alla, men ser ju ändå ner på dom som kommenterar elakt. Bryr hon sig egentligen nåt om sina läsare, nej om alla skulle dö men hon ändå skulle få ett klick från dom varje dag skulle hon inte bry sig, hon är ju bättre eftersom det är ni som läser hennes blogg, och hon bryr sig inte ett skit om er. Hon bryr sig bara om sig själv och pengar.

För de första, varför kommentera anonymt? står du inte för det du säger? Patetiskt!

För de andra, Okej jag accepterar att du tycker att det är "jävligt dåligt" att hon tror att hon är bättre än alla andra. Men vänta ojoj, du skriver att hon inte bryr sig ett skit om sina läsare? Nej men vad skrev hon för inte så länge sen då i ett inlägg? Jo hon la ner energi på att beskriva hur mkt hennes läsare betydde för henne, men nej sånt ska sånna som du bara så åt andra hållet på. för hon tjänade antagligen pengar på det? Så du håller inte med om att hon har lyckats jävligt bra på det hon gör? hon provocerar och det är en del av att vara taskig och dra åt sig uppmärksamhet, hade hon fått lika många läsare om hon hade legat och slickat röv hela dagarna då elr? Men de antar jag att du gör, för du är väl aldrig elak du va? Nejnej, ja kunde väl tänka mig det...

För det tredje: " Hon skiter inte i allt och alla, men ser ju ändå ner på dom som kommenterar elakt."  haha de där var bara dumt av dig att skriva, varför skulle hon inte se ner på alla idioter som kommenterar elakt? Jag ser till exempel ner på dig just nu..

För de fjärde: Hur skulle hon kunna fortsätta skita i sina läsare om alla dog? Där var du lite dum... elr rätt mkt! & vem är så okänslig att hon inte skulle bry sig om alla dog? Snälla hon tjänar ju feta stålar på det hon gör, samma sak som när din mamma torkar spya på bussar t.ex.?

För de femte: Jag bryr mig också om mig själv och pengar vem gör inte? Och om du nu tycker hon är så dålig och egoistisk kanske du borde sluta kommentera sånt här som bara gör att du ser dummare och mer omänsklig ut för hur respektlös är inte du mot henne nu och hennes läsare? De är väl snarare sånna som du som gör att folk vill ta självmord, säger att folk inte betyder ett skit för henne och shit, snälla lilla du lägg ner du skämmer bara ut dig själv! och så länge du håller på såhär kmr du bra göra henne kändare!

/ tessaanringdahl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0