tessaanringdahl - avundsjuk/svartsjuk idiot?

det är sant, jag är nog världens svartsjukaste flickvän någonsin. jag är itne så svartsjuk att ja skulle kunna tänka mig att sitta och kolla igenom hans mobil, mail eller något liknande. Men annars har ja rätt bra koll på allt utomstående.

& ja jag skäms, för jag litar på min pojkvän massor, men tyvärr inte på omgivningen o då menar ja inte alla hans kompisar o de för jag skulle seriöst aldrig kunna tänka mig att ställa mig ivägen för hans vänner och deras vänskap, skulle inte ens falla mig in i tanken.. men däremot tjejer som han inte känner.. ja är skapligt trött på att folk alltid försöker...

sanningen är att jag bryr mig bara så sjukt otroligt mkt om honom eftersom att jag verkligen älskar honom och ja skulle kunna döda för hans skull, de finns redan vissa personer som står med på listan ba för ja känner ett hot mot dom..

även fast jag alltid får höra "nej älskling ja vill inte ha ngn annan du är den bästa o finaste ja vet" .. exakt de s-äger ju sig själv, "den finaste och bästa han vet" de finns så jävla många tjejer som är så sjuuukt mkt finare och bättre än mig som han inte träffat på än.. vf skulle jag då inte kunna bytas ut?

ja vet inte om ja fyller på mer här sen,, vi får väl se.. ja pallar inte riktigt mer nu.

/ tessaanringdahl
Kommentarer
Anonym / 2010-03-18 @ 16:43:29

Jag fattar vad du menar, det han ännu inte vet finns kan han ju inte tycka är finare. Man vet aldrig och jag förstår dig men samtdigt kan du inte påverka, de som händer det händer oavsätt. Deal with it


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0