underbar helg!

äntligen har jag fått koppla av och bara gjort de ja älskar och spenderat tid med den person som står mig så sjukt nära, på alla möjliga sätt. ;)

Men iallafall i fredags kom min underbara pojkvän hem till mig så vi såg film o myste och bara tog de lugnt. verkligen bäst! Sen vaknade vi upp på lördagen, åt lunch, jag bakade kladdkaka sen blev det att bada och sen äta goda semlor! Efter de kom min mamma och hämtade mig så åkte vi till mina kära kusiner och hade de mys sen åkte jag hem till älsklingen så såg vi på melodifestivalen elr jag såg på melodifestivalen med hans föräldrar o han spela fifa, haha men sen såg han de med oss sen gick vi och badade i deras jacuzzi.. DRIV INTE HUR FINT O SKÖNT DE VA. Värsta stämningen, med ljus o grejer :o hihi lite bortskämt ;) javet javet! haha o ja fick låna hans morronrock o ja såg tydligen ut som en hobbit o de tyckte han va jätte kul, sen såg vi film, SHUTTER den var såååååååååå grymt bra båda typ dog, krille brukar inte bli rädd men den här skrämde skiten ur oss, sen såg vi en bit av en annan film innan vi somna, o så hade vi massa myspys! sen vakna ja upp o så myste vi sen åkte ja hem. :)




/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0