2010!!!!!! <3

2010 ÄR ÄNTLIGEN HÄR!!!!!!!! <3

yes fatta de nu.. de är 2010!!! inget ynkligt jävla ental längre på slutet. utan 2010!! fan va kul, nyår var sjuuuukt kul och dramatiskt... de är exakt så ja vill ha de! Ja spendera de även med de bästa! Ide, Sophie, Krille, Alex, Jennifer, Macke, Alexandra, Michelle och Pontus! eller iallafall tolvslaget, o de va kloooockrent! <3

sen blev de ju då fest i kneipen, med massa tjejer och sen typ hela klassen o sen några av de som vi var med på tolvslaget. sen kom ju då min älskling hem till mig runt 4 på natten för hans jävla taxi tog 1 och en halv timma på sig så ja somna o så stod han utanför o kasta snöbollar på fönstret så fick pappa öppna åt han haha de va lite kul, :) menmen.. pusspusspuss på hela jävla nyår! <3

/ tessaanringdahl

Kommentarer
Black Sugar / 2010-01-02 @ 21:28:34

Kikar in för att tipsa dig om tävlingen som jag har på min blogg just nu.. men upptäcker vilken spännande blogg du själv har så jag passar på att fråga om vi ska följa varandra via bloglovin?



God fortsättning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0