Christoffer Dahl - min älskling! <3

jag älskar min älskling så sjukt mkt, och nu får ni fan ursäkta de här inlägget men under de här två dagarna har jag förstått hur mycket han betyder för mig, jag menar... vi typ tjaffsade lite härom dagen och ja måste erkänna att jag var riktigt taskig, hela morgonen och de var inte riktigt med meningen o de var inget liksom ont menat med de men ändå och jag såg hur min älsklig, min lilla bebis blev ledsen och fy jag har aldrig känt mig så jävla dålig, för fyfan vad ont de gjorde i hjärtat.. jag hade sårat den personen ja nästan bryr mig mest om, aso tårarna kommer bara nu, men fan ingen kan förstå hur mycket jag älskar honom. Han är min älskling juh, o inte fan ska ja få han o bli ledsen, men de fick jag.. o fyfan jag gråter nu igen men han är verkligen mitt allt och betyder så sjukt mycket för mig aso jag förstår de knappt själv.

Vi träffades ju då på förbrödningen, som är en fest som eber har för alla nyblivna ettor då de "lär känna oss" genom att köra ut oss i skogen och försöka supa ner oss (frivilligt då!) men där träffades vi iallafall, de var rätt sjukt och rätt kul när jag tänker tillbaka för just då var han bara en i mängen en random person som följde efter mig och flörtade, de låter lite hårt nu men jag sa till och med till mina vänner att de var en stalker som följde efter mig haha och att de skulle rädda mig ifrån han, men iallafall de blev typ så att jag spenderade mesta delen av kvällen med honom iallafall... :) de va liksom han som satt och sa att jag var alltid den tjejen man såg i matsalen för att jag stålade, och så upprepade han konstant hela tiden hur snygg jag var. men så åkte vi därifrån i samma buss men på olika platser...

men sen såg jag honom i skolan haha och de va ba de att då var han blond för då hade han tvättat bort allt den färg som treorna sprutat i hans hår och ja jag insåg då huuur otroligt snygg han var, jag måste erkänna att ja kollade efter honom på rasterna, i matsalen och allting. i was stuck! haha men de är säkert, sen tillslut började ja ta kontakt med han sen tillslut så ba blev de så att vi började umgås och han blev mr.hemlig som ni säääkert kommer ihåg, det var riktigt kul. tills nästa bussfest då han blev min pojkvän 2/10, <3 sen dess har vi hängt ihop han och jag, för inte så länge sen var vi på kryssning, de var riktigt mysigt önska att vi kunde hitta på och göra sånna saker oftare, skulle va kul om vi kunde hitta på ngt o göra annars är vi sånna som helst ligger hemma tittar på film och myser eler är ut och röjer med vänner liksom,:) men de är skönt de oxå, ..

jag älskar dig älskling! <3








han är min egna älskling, min egna solstråle som alltid finns där! <3

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0