det går inge bra för mig... KÄNSLIGA LÄSARE, LÄS EJ!

hej söta underbaraläsre..

KÄNSLIGA LÄSARE, LÄS EJ!

jag mår inte ett dugg bra och allting går bara nedåt för mig, som ni vet så har jag skrivit om att jag har haft urinvägsinfektion, den gick ju typ över när jag hade ätit klart min kur med antibiotika i fem dagar då jag år 3tabletter om dagen.

men inatt, så vaknade jag runt 2-02.30 och kände mig jätte kissnödig, så kom det bara lite kiss.. sen gick jag och la mig men kunde inte sova så jag gick på toan en gång till då ja märkte att mitt kiss var väldigt mörkt, sen tänkte ja inte mer på det för det kan ju vara så när man har druckit dåligt, men jag gick iallafall och la mig. Men kunde inte sova, jag låg vaken och kände hur jag började få mer och mer ont mellan benen och i magen.. så jag gjorde som alla barn hade gjort, ja gick in till pappa och väkte honom och sa att de har börjat igen..

den här gången gick jag ner på under våningen och pappa och mia följde med mig, då jag satt mig på toan medans de gav mig vatten. När jag sedan kollar ner i toan ser jag att den är full med blod, jag hade kissat blod! Jag fick panik och började nästan gråta hysteriskt då mia ringde sjukvårdsupplysningen och de sa att ja skulle dricka vatten med citron och äta två panodil och en voltaren vilket jag gjorde.

Jag bad pappa sedan att fixa soffan så att jag kunde lägga mig där så att de skulle bli lättare för mig att springa på toan utan att störa de andra klockan hade helt plötsligt blivit 04.00, när jag låg där i soffan kände jag hur de kom som en våg i kissblåsan och all smärta försvann, jag har ALDRIG känt en sån lättnad, och jag lyckades somna, jag sov ungefär en halvtimma innan jag inte kunde sova mer. Pappa kom ner och prata med mig och tröstade mig, efter ett tag kom mia ner och så såg vi på tv, sedan kom min bror som tyckte så synd om mig och myste med mig. Efter ett tag var de dags att gå upp äta en stadig frukost och göra i ordning mig för att sedan åkta till sjuksköterskan.

När jag var uppe så fick jag ta ett urinprov, de kändes konstigt att lämna ett urinprov som såg rött ut.. men efter de så åkte jag till skolan för att göra ett prov, matte prov. HALLELUJAH typ de bästa jag vet -.- men iallafall ja kan inte säga om de kändes bra elr dåligt var bara så koncentrerad och mådde inte så bra så jag ville bara därifrån helt enkelt. men jag gjorde mitt prov pratade med tjejerna och träffade älskling och hans vänner och åkte sedan hem.. bäst så. inte för att de smittar och tro mig hade de gjort de hade jag ALDRIG åkt till skolan och utsatt mina vänner för något sånt här.

men iallafall ja är inte efter att någon ska tycka synd om mig eller ge mig uppmärksamhet eller någonting liknande, absolut itne för uppmärksamhet kan jag få på annat sätt. Jag är inte heller stolt över det här för tro mig, ja skulle göra allt för att de skulle vara över.

men jag vill tacka mina underbara vänner & familj som stöttar mig och ger mig mod och hopp. Det känns så sjukt bra när folk skriver, säger, smsar, kommenterar, elr ringer och säger krya på dig elr ngt liknande aso de går inte o förklara hur bra de känns att vara uppvaktad av er. jag älskar er! <3

/ tessaanringdahl
Kommentarer
sara / 2010-01-14 @ 23:29:41

kommeralltid finnas för dig vad det än gäller, bara att ringa!<3


Elnaz / 2010-01-15 @ 01:31:36

tessaaaan gumman , det blir nog bra snart ! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0