färgat håret!

shashaaaa, :) ja som ni kanske såg på förra bilden på mig så har ja faktiskt färgat håret, :) är blond igen!!! :) men är inte klar än ska bli blondare, carro ska hjälpa mig o bleka sen, :) yiiiippiii, <3

men iaf de blev ju då sagan om ringen maraton hos älskling igår, de var helt okej.. o de va mys o sova med ngn iaf! riktigt skönt, han höll om mig typ hela natten så sjuuukt mysigt, ihi javet att ni vill ha han men nej han är min o så länge ngt är mitt elr har varit mitt så är de kört för alla andra! sådeså, <3


färgen ja färga med :)

resultat direkt efter färgningen,

resultat,

nyduschad idag!

riktigt resultat, :)

blev faktiskt nöjd, vad tkr ni? :)

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0