Hon ljuger!

Som ni säkert känner igen så har Heidi från The hills opererat sig 10ggr på en dag. Hon har även gått ut i media och sagt att hon nästan dog av operationerna, vilket tydligen är en ren lögn enligt hennes läkare.

såhär står det i en artikel tagen från MSN.

Som Starlounge tidigare rapporterat talade Heidi Montag ut i pressen i början av veckan om att hon var nära att dö strax efter de tio nya plastikingreppen, något hennes plastikkirurg Dr. Frank Ryan hävdar är ren lögn.

— Jag dog nästan efter mina ingrepp. Jag fick för mycket Demerol (ett kraftigt smärtstillande, narkotikaklassat, läkemedel, reds. anm.) och min andning var fem andetag per minut, vilket är nästan död, berättade hon tidigare för Access Hollywood.

— Så tacka Gud för att Charles – en av mina livvakter, har varit ambulansman och tog tid på min andning och tillkallade sjuksköterskor så de fick ge mig syrgas och kallade in min plastikkirurg för ett nödläge. Så, det var en väldigt traumatisk upplevelse för mig.

Dr. Frank Ryan är dock av en helt annan uppfattning och menar att Heidis historia inte alls stämmer överens med verkligheten.

— Det där hände inte så vitt jag vet, säger han enligt Access Hollywood.

Samtidigt meddelar Frank Ryan att han inte tänker göra fler ingrepp på Heidi, som gärna vill operera brösten ytterligare en gång.

— Jag kommer inte att göra henne större. En annan läkare kanske kan göra det, men inte jag, säger han till nyhetsbyrån Wenn.

Artikeln är tagen från Msns kändis nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0