inatt hade jag en dröm..

om att jag var gravid.. helt ärligt så har jag ALDRIG haft en mer underbar dröm. Jag kände varenda rörelse i kroppen. Lyckan var så sjuuukt enorm. Verkligen allting var bra, det fanns inte en enda negativa sak i hela drömmen allting var underbart. Drömmen var väldigt detaljrik och det var nästan som en bok liksom annars brukar drömmar vara så hoppande mellan alla saker men den här var som en rak bok.

Det börjar med att jag gör ett kissprov på ungdomsmotagningen och då de säger att jag "tyvärr" är gravid, Jag brister då ut i gråt av lycka?! Efter det går jag hem och ber krille komma till mig för att jag ville prata med honom. När han sedan sätter sig på sängen och jag börjar att berätta om hur mkt jag älskar honom och att det kommer att komma en lite mini blandning av oss så ser jag tårarna börja rinna. Jag trodde då att han skulle lämna mig och låta mig ta hand om barnet själv men nej han tittar sedan upp på mig och håller om mig och säger att han inte hade velat ngt annat och att vi skulle leva perfekt i hela våra liv.

fatta vilken början aso!!! och sen fortsatte de självklart, (a) måste berätta om de oxå hihihi. men kom ihåg dehär är bara en dröm jag drömde inatt haha de är verkligen inte allvar tror knappast att krille hade tagit de så hahhhahhaa.

efter det så börjar magen snabbt att växa 9månader var som en vecka, vi åkte till krilles släkt och alla tog det jätte bra, vi fick massor av bidrag med både pengar, lägenhet o kläder till oss och barnet. (FATTA SÅ UNDERBART) samma sak var det när vi åkte till min släkt alla ville hjälpa till och alla var så söta och underbara speciellt mormor, pappa och mamma. De var helt upp över öronen lyckliga över det här och efter ett tag så säger jag till min mamma och mormor att jag har jätte ont mellan benen och magen och så berättar de för mig att jag kommer att föda ikväll men jag sa att jag vägrade för krille var inte hemma han var i finland för att träffa sin släkt och berätta om det, och jag kunde inte följa med för att jag var så nära gången. Men det tog iallafall ett tag och han hann komma hem och då födde jag min lilla bebis.. men de tråkiga var att jag fick aldrig se barnet eller aldrig reda på vilket kön det var.. gud så tråkigt!

Fatta om det var sant! Jag skulle vilja ha barn men inte nu pågrund av skolan och ja haha min mamma och mormor och pappa och ingen i släkten hade tagit det bra jag tror knappast att någon hade vart så som de var i drömmen menmen. Jag får vänta ett tag. Jag skulle vilja tolka den här drömmen, tänk så coolt o veta vad den egentligen betyder.. :)




/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0