Jag älskar dig!



om jag hade förmågan att förklara för dig hur mkt jag älskar dig
så hade jag gjort det, utav tvekan. Om det ens hade funnits
ett litet tecken som bevisar att jag skulle kunna förklara en minimal
del av hur mkt jag älskar dig så hade jag gjort det, men nu är det så
att det finns inte ens en minimal lite möjlighet för mig att kunna förklara
ens lite hur mkt jag älskar dig, men de går inte.. de är omöjligt.
Den är obeskrivlig, & jag vill att du ska veta att du är den ända för mig,
du ska inte behöva vara orolig elr tro ngt annat för så är det inte jag är
din och du är min så är det bara älskling! Jag finns här hos dig så länge
du tillåtert.

christofferdahl&tessaanringdahl , <3

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0