som ett gift par! <3

de är lite kul de här med att jag kommer inte vara hemma så mycket under ca 2månader, det kommer vara mycket läger och gransnäs för min del men det är både possitivt och negativt för mig.

Possitivt:
Jag får träffa massor av nya människor!
Jag får närmre kontakt med de jag redan känner
Jag kommer bort från allt i norrköping
Jag kan koppla av
Jag kommer ha roligt
Jag kan vara exakt den ja vill vara dvs mig själv!
Jag kan vara "den busiga blondien"

Negativt:
Jag kommer sakna älsklingen & vännerna, o syskonen!
Jag kommer inte att kunna lägga ner all den energi jag egentligen behöver på plugg.
Jag kommer missa massa fester
Jag kommer inte träffa lika många här i norrköping
Jag kommer inte kunna blogga
Jag kommer inte kunna träffa bebisarna, vännerna o älsklingen.

ja de är lite jobbigt de här men iallafall, jag visade nyss för älskling alla de datum ja kmr va borta så här såg de ut.

Jag: jag kommer vara borta de här datumen..
Krille: :/:/:/:/:/:/:/
Krille: -.- -.-
Jag: Varför är du sådär för?
Krille: för du är aldrig hemma!

Precis som om ja är en affärskvinna och typ jobbar utomlands o så, de är en liten rolig tanke ja fick bara men ah de är lite tråkigt att han känner så. Men jag älskar min bebis endå!

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0