STORT BESKED!

yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippiiii,

Idag får jag ett viktigt och stort besked om ifall vi har en ledare som är villig att följa med oss till spanien, om vi inte har någon ledare så blir de tyvärr ingen spanien resa för mig i sommar och helt ärligt då funderar ja på o byta församling och kanske åka med någon annan för det är en sån jävla upplevelse och frankrike var de bästa och största jag gjort! Tänk att jag gick 1,7 mil! Det är sjukt, jag GICK till frankrike.. men iaf jag vill så sjukt jävla gärna åka till spanien och ja kommer bli så sjukt besviken och ledsen ifall de inte blir ngt.

men endel saker är inte riktigt så bra som de borde vara idag så de känns som om ja kmr bli besviken..

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0