exclusive ide kommentar & bild:

äntligen! nu har ja fått så mkt skäll utav alla möjliga att ja aldrig har lagt in ngt om ide så här kommer de, sophie har väl tjatat på mig i ca 3veckor nu. haha men ja har inte direkt tänkt på de, ni får påminna mig mer genom bloggen lättare att komma ihåg då. :)

Kommentar 1:

Sophie:
Duvet såhär mycket på samma gång?
Ide: Mycket ost?
Sophie: Nej aso när det är mycket myror som kryllar!
Ide : JA som att bli atackerad av strumpor!

hmm, ja ibland kan man tro att ide har hemska barndomsminnen, haha inte vet vi vad hon gör/har gjort. ja tror inte någon av oss vill veta heller.

Kommentar 2:
Ide : OOOOOH JA FICK MAT I HJÄRTAT!
Tessan: Ide lilla man kan inte få mat i hjärtat!!
Ide: JO JA LOVAR DE GJORDE ONT O KÄNDES SOM DET!

Kommentar 3:
Ide lekte polis och säger då till mig.
Ide : GE IFRÅN DIG MOBILEN! HÄNDERNA PÅ TAKET!

AJa de får räcka, ja får uppdatera mer kommentarer sen, ja har flera på min iphone. :) i hope u like it, :) <3



/ tessaanringdahl
Kommentarer
minns du förra helgen? / 2010-03-12 @ 18:14:04

skulle inte tro det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0