HISS & DISS


  • Mag ont! - ush ja hatar att ha ont i magen. Aso ja har ju då åkt till sjukhuset flera gånger men de vägrar att "hjälpa" mig.
  • Damsugande mamma - Min mamma är pedant, de ska va fläckfritt, damfritt aso vårat hem är som ett sjukhus för folk som dör utav dam. De finns inte ett damkorn i vårt hus. Min mamma damsuger ca 2-3ggr varje dag, o inte ba på en plats utan hela huset. HUR ORKAR HON?!
  • plugg, läxor, prov, redovisningar  - ja hatar när de är allt på samma gång eftersom att man inte vill eller kan konsentrera sig mer på en sak än på en annan. De är så sjukt jobbigt!
  • Extra dissen går till - DE SNÖAR ! - Ush.. aso när ska den här skiten försvinna, ja trodde de äntligen var på gång o bli sommar.
  • Våren kommer om ett tag, men den kommer iaf! - När vi äntligen tror att våren är påväg så börjar de snöa, ja vafan händer? Menmen ja hoppas på att våran kommer till april iallafall.
  • FREDAG!  - de är fredag och de innebär party eller mys. För min del blir de mys med familjen, blev lite mycket förra helgen. :)
  • Stor bloggarna  - seriöst va hade man gjort om man inte kunde sitta o läsa hur fantastiskt och idiotiskt deras liv är ibland. ja alla vet ju självklart att min favorit är kissie! <3

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0