HISS & DISS


  • Amir aka gaybloggen.. Men herregud! Ja ni har bråkat, men det gör väl alla någon gång inom vänskapen? Vafan du är ingenting utan kissie din blogg suger helt ärligt utan henne. Och nu när du börjat sammarbeta med blondinbella utav alla? Snälla lilla du.. -.-
  • Att va sjuk... Förkyld, mensvärk, huvudvärk, snorig, mår illa, spyr, feber, trött, slö, ont i kroppen . Ja allt de kan ba slänga sig i väggen!
  • Att bråka med älskling... Jag hatar att bråka med älskling och de känns bra nu för vi har inte bråkat på ca 2dagar, imponerande! ;) hihi, <3

  • Älskling... Att bli sams med min älskling är det bästa som finns. Bättre är det när han håller om mig och de allra bästa är när han får mig att förstå att jag är den ända för honom. <3
  • Att jag snart får åka... det ska bli så himla skönt att få åka iväg nu, de känns äntligen som om de är skapligt nära iallafall. :)
  • mina vänner! ... jag har världens underbaraste vänner, smsar och ringer o frågar hur jag mår. Hur söta är dom inte egentligen? jag älskar dom! <3

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0