JAG HATAR ALLA RESPEKTLÖSA PERSONER!

okej, ja ni kan säkert räkna ut med att de har hänt någonting. och jag tänker faktiskt säga och berätta exakt allt om vad som har hänt. ja menar ja sjuker i nivån men ja kmr ALDRIG att sjunka så mycket som till deras nivå.

Det har varit jäävligt mkt tjaffs om de här med ide och mins låt som säkert många har hört, och ja ska säga såhär. Det var ett arbete i 9an i musik och vi fick MVG. Ja hellre ett MVG med en låt vi har gjort själva än att bli totalt misslyckade och få, vad kan ni ha gått högst g? Iallafall vi skickade iallafall ut den här låten till de få vi litar på, sedan har den bara spridit sig från person till person hela tiden och de är fårn och med nu ja aldrig tänker lita på någon om ja verkligen inte litar på den döds mkt.

Iallafall så började de såhär, Ide får ett sms där de står "kom till 2030 (ett klassrum) och ide går då iväg från klassrummet och berättar sedan för mig att hon ska till klassrummet 2030 för en gemensam (elr ska ja säga föredetta för min del) kompis sa att hon skulle dit. Sedan efter ca 10sek får jag ett sms där de står "*namn* spelar upp eran låt!" Ja de som känner mig vet hur jag blir. Ja springer  då ner till klassrummet och hör att de är låten de lyssnar på. Ställer mig framför bordet där denna person står och säger "VAFAN TROR DU ATT DU HÅLLER PÅ MED?!" Då blir han rädd drar ur musiken och backar.. Jag fortsätter "ASO VAFAN ÄR DITT PROBLEM!?" han backar ännu mer.. jag hör folk säga i bakrunden "shiiit.. ;o " ja vänder mig om för ja inser att han inte tänker säga ngt tillbaka utan att han endast står och skäms och kollar på mig jag vänder mig om och går därifrån.

Ja vad tycker ni om det? Var de okej av honom och spela upp en låt som han inte hade tillstånd till? Som han itne ens hade tillstånd till att ha, som han itne ens hade frågat oss om ifall han fick spela upp? De som håller med honom har ja ingenting att säga till, ja tkr ba ni borde försöka förstå att det är så sjuuuuuuuuuuuuuukt respektlöst?..

Jamenar jag blir fan helt seriöst nu ledsen, sårad och besviken. Hur fan kan man göra så mot en människa som inte tycket det är okej? Det är fan så sjukt elakt, dumt och idiotiskt att göra så speciellt när man vet hur jävla arg jag blir när folk håller på. Men de är ju så o de borde jag förstå de finns folk till allt.. exakt allt.. och de är så jävla synd att man inte kan tänka efter och när man inte förstår efter hur många tillsägnelser som helst. Så jävla synd, men ja hoppas du förstår nu när eran lärare fått veta vad som hänt och ska prata med er. Hoppas ni äntligen kmr förstå.

/ en glad tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0