Linda Rosing, En ny mamma förebild?

Hejsan!

Jag har kikat runt lite på bloggarna nu och tänkte, jo men Linda Rosings är ju kul den kan ja läsa. Och jag säger bara VILKEN FÖRÄNDRING!? ;o Det är helt sjukt, jag har läst henne blogg nu ett tag och ja kan inget annat än att beundra henne. Förut var det lika mycket skam att tycka om Linda rosing som det är att tycka om Kissie idag.

Hennes inlägg handlar nästan bara om henne barn, vad hon ska göra med sina barn, svar om hur det var att amma, va gravid och allting. Det är verkligen kul att läsa detta och sen kunna gå tillbaka och kolla på Big Brother klipp och se vilken ändring. Jag beundrar henne som bara den! Det är så det ska vara, man ska ändras till något bättre! Jag menar jag har läst henne bok om när hon skrev hur det var att vara strippa och allting hon var, gud vilken berättelse. Jag rekomenderar verkligen att läsa den, Den nakna sanningen heter den. Man fick verkligen en iblick på hur hon har fått gå igenom allting i sitt liv. Rekomenderar den starkt!






/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0