LYCKLIGAST I VÄRLDEN!

igår hade jag nästan världens mest underbaraste kväll/natt någonsin! & de är helt sjukt va ja inser nu att ja älskar mina vänner. INGENTING gick fel igår, allting gick som perfekt. Ja älskar allt just nu! :)

ja tog ba två bilder igår o de va på förfesten haha dumma mig! Men iaf nu ska ja berätta vad som hände elr inte hände, ;) hahaha ja drev. :)

Förfest : De började med förfest, vi tog spårvagnen till kneipen och fick stå utanför pozson ett tag och sen blev de förfest hemma hos pozson. I början var de segt, men mot slutet blev de mkt mkt bättre och roligare. Folk drack och vi satt och snacka och tjatade på att vi ville ha chips, ingen kan förstå hur gott de var! :) haha sedan var de dags att åka.

Färden: Så iallafall började vi med att ta spårvagnen till resecentrum där endel sprang och pissa och slut hål i handen haha host* adam* host hahha, :) stackarn! men de såg så sjuukt kul ut när han ramla så vi kunde inte sluta skratta hahahaha, :) men iaf sen tåg vi tåget och ja räknade in alla eftersom de alltid är ja som är den ansvarsfulla, ;) hahah men iaf så åkte vi tåget och gick av i kimsta där några till kissade och sen fick ja räkna in alla och säga till busschaffören att vi skulle till hasselvägen. (haha vilket minne jag har de är sjuuuukt!) Sedan blev de tagg i festen och vi åkte till en gata som hette ngt sen träffade vi emma och de o då blev de att gå till lokalen och sedan blev de...

FEST: haha iaf de blev party all the time, :) Ja vi drack och hade jävligt kul, dansade som idioter, lärde känna massa och bara hade de så jäääävla kul. Bästa emma! :) Aso ja älskar alla i min klass och alla de andra så sjukt mkt aso de var verkligen världens jävla klockrenaste kväll någonsin.

Sedan blev de färd hem och ja var då ansvarig igen haha :) Sedan kom vi hem och de var så sjukt skönt! :)

Tack alla för världens bästa kväll i hela mitt liv, måste verkligen göras om.

ps: ja har ont i mina fötter sen klackskorna och dansen, :)

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0