min älskling är i...

ja som ni kanske förstod i förra inlägget då ja skrev sista gången ja får prata med min älskling på en hel helg så ska jag förklara nu varför.

Han åkte nämnligen idag 10.45 till england, och kommer hem på måndag. Och ingen kan aldrig någonsin förstå hur jobbigt det är att behöva vara utan honom så länge för de är länge för oss, ja träffar honom alltid när jag mår dåligt kan han alltid komma till mig eller jag till honom, mitt är hans och hans är.. haha inte direkt mitt men hans hem är mitt hem iallafall.

Jag har då fått endel gråtattacker och folk kan säga att de är töntigt jamenar de är 3 dagar men ingen kan fan fatta hur jobbigt det är, Amina är typ den enda som ba "ja jag förstår ja tyckte de va skit jobbigt när Eric åkte iväg." Aso det är nu jag förstår hur jävla mkt ja älskar honom, inte för att har tvekat på krille och min kärlek till honom för det har jag aldrig gjort, inte ens haft den tanken.

Men nu undrar jag bara, hur ska vi klara av sommaren? Ja menar 3dagar efter skolavslutningen åker jag till spanien och är borta i tio dagar, sedan kommer jag hem dagen innan midsommar då antagligen någon av oss är borta, sedan åker jag till turkiet i två veckor och senare åker han till Öland, sen kommer ja säkert åka iväg med både pappas sida och mammas sida någonstans och han kommer säkert åka iväg med sin familj.. HUR SKA DETTA GÅ?!


min kärlek till dig är obeskrivlig! <3

"mitt hjärta är ditt hjärta, så det har du alltid med dig!" <3

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0