saker som bara inte händer...


  • jag klipper av mig håret - Vafan seriöst ja pallar inte med alla kommentarer om hur fint mitt hår är, aso snälla döööööh. ja vill dessutom göra som alla andra!
  • jag satsar på en hockeykarriär  - kvinnligt och bra! ja älskar muskulösa kvinnor, sååå sexigt. Ja tror dessutom att dans är inget för mig. men hockey de är väl bra..fast måste man kunna åka skridskor?
  • ja skiter i skolan! - helt seriöst de är väl ba onödigt, jamenar bidrag klarar man väl sig långt på? ja kan ju iaf gå marielund, knarka o bli avständ så måste de ge mig bidrag? vf inte?!

ps: inget illa eller riktat mot någon, och allting är dessutom ironi . Har bestämt mig för att skriva såhär varje gång ja gör "saker som bara inte händer..." för alla missuppfattar hela tiden. :)

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0