saker som bara inte händer...

  • Jag sviker kissie! ... Jag menar jag går efter grupptrycket, tkr alla andra illa om henne, gör jag med det, tkr de andra hon är ful naturlig tkr jag med det, ja menar hon säger vad hon tycker och vi bor i sverige.. de är ju förfärligt! Hur vågar hon! alla borde hålla käften och inte säga ett skit om vad man tkr, ush fy snälla ja skäms lite... :$
  • Party like a rock star... Nejnej! Att festa är ingenting för mig, jag tkr hellre om lugna hemma kvällar med saft och bullar. Melodifestivalen och Let's Dance, bonde söker fru, på spåret och allt sånt där är mina favoriter. TAGGA BONDE SÖKER FRU! <3 Föresten, ja hatar att dansa och vara med mina vänner.. jamenar man kan ju faktiskt skämma ut sig och de skulle va förfärligt.
  • Let's get high tonight! ... OMG HAR NI TESTAT NYA DROGEN? I loooove it, tänk er att tro att man ser flygande grisar. tänk er att spy och tillslut de är de bästa att man blir beroende, ja är så fuuuuucking coooooooooooooooooooooool. let's get gangsta 2.


& nu till allvaret, förra gången missuppfattade väldigt många det här, de här är då ironi! Jag vill inte bli hög elr sluta festa elr svika kissie. Haha snälla ni.. & de är heller ingenting som pekar mot ngn speciell person. Ja menar bara i allmänt.

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0